Najoceňovanejšou reklamou bola kampaň pre Zlatý Bažant 73, retroedíciu piva uvareného podľa pôvodnej receptúry z roku 1973, z dielne Wiktor Leo Burnett. Jednotlivé prvky kampane i samotná kampaň ako celok boli ocenené siedmimi klincami v piatich rôznych kategóriach (Out of Home, Film, Rádio, Media a Kampaň).
Druhou reklamou, ktorá pozbierala najviac klincov, bola kampaň Fofola od agentúry Zaraguza pre klienta Kofola Československo a treťou kampaň Ak neprídete, skončíme v reklame pre festival Istropolitana Projekt od agentúry Made by Vaculik.
Cenu Art Prix za unikátny počin roka si odniesli animátorky z Ové Pictures, Veronika Obertová a Michaela Čopíková, za kampaň Ľudove vozidlá pre Volkswagen Slovakia.
Organizátori sa zároveň rozhodli udeliť špeciálnu cenu Art Prix in Memoriam nadanému ilustrátorovi, dizajnérovi a art directorovi Ivanovi Kasajovi, ktorý prispel svojím koncepčným uvažovaním, nápadmi aj estetickým cítením k mnohým vydareným reklamným kampaniam.
Najvyššia cena Grand Prix tento rok udelená nebola. Titul Agentúra večera získala agentúra Wiktor Leo Burnett.
Kompletné výsledky Zlatého klinca 2016 si môžete pozrieť TU.
Fotografie z galavečera nájdete TU.