PSS pokračuje v príbehu mladých manželov, ktorí ešte stále bývajú u rodičov a na nadbytok súkromia sa rozhodne sťažovať nemôžu. V televíznom spote tentoraz zažijú nepríjemnú situáciu v obývačke pri sledovaní romantického filmu.
Kampaň chce takto podnietiť mladých ľudí, aby využili výhodnú ponuku úverov na bývanie od 1,69 % a bývali vo vlastnom už teraz.
Agentúra pri nakrúcaní televízneho spotu opäť spolupracovala s režisérom Romanom Valentom, s ktorým získala s kampaňou PSS Večera Zlatú pecku 2010 v kategórii televízny spot. Produkčne kampaň zastrešil Hitchhiker Films.
V rámci médií využila kampaň okrem televíznych spotov a printov, aj billboardy, letáky, lavičky, stojany, trainmail, ppc reklamu či bannery.
Vizitka kampane:
Názov kampane: Úvery na bývanie
Kreatívny riaditeľ: Yolka Udičová
Art director: Lenka Rajčanová
Copywriter: Peter Michalka, Andrea Kotulová
Produkcia televízneho spotu: Hitchhiker Films
Réžia: Roman Valent
Kamera: Juraj Chlpík
Hudba: Viktor Stručka, Juraj Marikovič